Manjaro

Fa uns mesos que utilitzo manjaro , distro filla de Arch. Una molt bona distribució Gnu/Linux , ùltimament en dóna molts problemes .

Aixi què si no s’arreglen els següents problemes m’anire a Arch o Debian on mai he tingut errors…

Els problemes són els següents:

So : El so funciona quan vol funciona , a vegades estic escoltant i veient algun video de youtube i s’en va , i tinc que tornar a configurar cosa que no em cansaria si fós una distribució kiss ( tu te la fas), però com és super amigable no hauria de presentar-se aquest problema.

Segon problema : El gestor de sesió fa el burro quan vol. Suposu que MdM no és tot lo estable que hauria de ser…

Tercer problema: Vaig Instal.lar Manjaro amb una versió beta i he anat actualizant , aquest pot ser és el problema dels problemes!!!

Per lo altre molt satisfet, manjaro és una distro molt ràpida!!!

Proveu-la

Pròximament el final 😉

 

Imagen

Responder

